Robin goes Down Under! - Reisverslagen van Robin Vogel - WaarBenJij.nu Robin goes Down Under! - Reisverslagen van Robin Vogel - WaarBenJij.nu

Robin goes Down Under!

Zoals de meesten van jullie wel weten, vertrek ik binnenkort naar Australië! De datum is al een tijdje bekend (23 september) en alles is zo ongeveer geregeld. De tickets zijn binnen, verzekering geregeld.. Dus nu is het tijd om alles beetje bij beetje in te pakken en natuurlijk het niet altijd even leuke afscheid.

Dat is wel het ergste, afscheid nemen van iedereen. Maar gelukkig weten we allemaal dat we elkaar over een klein jaar weer terugzien. Tenzij jullie natuurlijk even langswippen!

Wat wel een lekker idee is, is dat het, nu het hier met bakken uit de lucht komt en is afgekoeld tot 12 graden, het in Sydney 30 graden is! Ik ga dus wel de goede kant op..

Dit jaar geen uitglijden en kou lijden voor mij :)

Het volgende verhaaltje zal waarschijnlijk worden geschreven vanuit Australië, tenzij ik een geweldige ingeving heb waar ik jullie van op de hoogte moet stellen. Maar dat denk ik niet.

Gegroet,

Robin de toekomstige wereldreiziger.